ZMA

Alfalfa
- Uncategorized
Testo Mix
- Uncategorized
ZMA
- Uncategorized
Bee Cocktail
- Uncategorized
PRODUS
- Uncategorized

Cercetarile sugereaza ca ZMA are beneficii semnificative pentru anabolizanți.

Un studiu efectuat la Western Washington University la care au participat jucători de fotbal de la NCAA, care au fost pusi, în fiecare noapte – în timpul unui program de formare de primăvară, cu o durata de opt săptămâni, sa consume ZMA sau un placebo. Ei au raportat că sportivii care au luat suplimentul ZMA au avut o crestere de 30 de procente a nivelului de testosteron, si o crestere de aproximativ 5 la suta in nivelurile de insulina-like growth factor 1 (IGF-1). Cei care au luat un placebo au avut o scădere de 10 la suta in nivelurile de testosteron și o scădere mai mare de 20 la suta in nivelurile de IGF-1.
În plus față de îmbunătățiri în nivelul hormonilor anabolici, sportivii care au consumat ZMA, au avut câștiguri semnificativ mai mari în tărie și putere, și au obținut o calitate mai bună de somn, decat grupul care a consumat un placebo. Si alte câteva studii au constatat, de asemenea, ca zinc și magneziu oferă proprietăți anabolice puternice.

O calitate mai bună a somnului ajută la recuperarea musculara de la antrenamente dure.

Un alt studiu din anul 2007, de la Selcuk University (Konya, Turcia), a raportat că in patru săptămâni de administrare a suplimentelor de zinc la bărbați a crescut nivelul de testosteron în repaus și după exercițiu. Aceiași cercetatorii au gasit rezultate similare pentru suplimentarea cu zinc asupra nivelurilor de testosteron intr-un studiu anterior cu wrestleri competitivi. Cercetătorii de USDA au raportat ca oprirea administrarii de zinc a scazut rezistenta musculara la subiectii. Aceasta înseamnă că menținerea nivelurilor optime de zinc este critica pentru capacitatea de a finaliza o serie de repetari cu o greutate dată.
Aceeași echipa de cercetare de la Western Universitatea Washington, care a făcut cercetarea ZMA, de asemenea, a descoperit într-un studiu anterior că atunci când subiecții au suplimentat cu magneziu dieta zilnica – program de formare piciore de 7 săptămâni – puterea a crescut cu 20 la suta mai mult decat cei care au luat un placebo.
Cercetatorii germani au descoperit ca triatletii au luat un supliment de magneziu timp de patru saptamani mentinut nivelurile de cortizol sănătoși în repaus și după un triatlon, comparativ cu sportivii au luat un placebo. Și, de asemenea, cercetatorii brazilieni au raportat faptul ca subiectii suplimentarea cu zinc menținut echilibrul cortizol sănătos.

ZMA poate stimula, de asemenea nivelurile hormonului de creștere (GH), chiar dacă în mod indirect.

ZMA îmbunătățește calitatea somnului datorită capacității magneziului de a normaliza și extinde etapa 3 și etapa 4 de somn cu unde lente.

Translate »